Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Verkkokaupan sopimusehdot

Gillie

Sopimusehdot voimassa/päivitetty 26.4.2017.
Gillie (Y-tunnus 2309426-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Yrityksen osoite/ yhteystiedot:

  • Gillie
  • Kullervonkuja 9 D18
  • 02880 Veikkola

Puhelin: 044-3290072
Sähköposti: asiakaspalvelu@gillie.fi
Verkkokaupan osoite: www.gillie.fi

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilta (www.gillie.fi) siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin verkkokaupan (www.gillie.fi) sopimusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkomaksulla (Checkout) käytössäsi on suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Verkkomaksu on nopea ja vaivaton tapa maksaa tilauksesi. Verkkomaksupalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (Y-tunnus 2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle (Gillie). Käyttäjän kannalta palvelu toimii kuten perinteinen verkkopankkimaksaminen.

Verkkopankkimaksu on mahdollista seuraavien pankki- / luottokorttimaksutapojen kautta:

  • Osuuspankki
  • Nordea
  • Nooa, POP
  • Aktia Sampo Pankki
  • Handelsbanken
  • S-Pankki
  • Ålandsbanken
  • Tapiola Pankki
  • Visa
  • Visa Electron
  • Business Eurocard
  • Mastercard
  • Jousto
  • Neocard
  • APE Kukkaro
  • Kännykkämaksaminen
  • Everday-verkkomaksu
  • Collectorin Lasku ja Osamaksu
  • Tilinsiirtomaksu *

Tilisiirtomaksu tapahtuu Checkout- palvelun kautta.
Asiakas saa itselleen tulostettavaksi tilisiirtolomakkeen (tilauksen jälkeen), jonka hän voi käydä maksamassa perinteiseen tapaan vaikkapa pankissa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut tilisiirtolomakkeen tietojen mukaisesti. Kun asiakas suorittaa maksun / tieto päivittyy kauppiaan järjestelmään automaattisesti.

Paypal- verkkomaksussa asiakas maksaa ostoksen nopeasti ja turvallisesti PayPal maksulla (vaatii PayPal tunnukset). PayPal tunnusten luominen tapahtuu www.paypal.com sivujen kautta.

Maksuhuomautuskulut

Mikäli asiakas ei maksa ennakkotilisiirtomaksua eräpäivään mennessä, veloitetaan maksuhuomautuskuluina 5,00 euroa/ huomautus. Laskun maksamatta jättäminen ei ole sama kuin tilauksen peruutus (katso peruutusoikeus ja palautusohje).

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen saat sähköpostitse tilausvahvistuksen. Vahvistusviestien vastaanottaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilausten toimitus-/ maksukulut on 1,60€ kirjaamattomissa kirjelähetyksissä.
Mikäli asiakas valitsee toimituksen postin seurantanumerolla, on toimitus/- maksukulut yhteensä 5,80€ lähetyksen koosta/ maksutavasta riippumatta.

Tilaus on myös noudettavissa yrityksen toimipaikasta, maksukulut on silloin 0€. Tilauksen nouto tapahtuu osoitteesta: Gillie, Kullervonkuja 9 D18, 02880 Veikkola. Mikäli asiakas noutaa tilatut tuotteet sovitaan sopiva ajankohta noudolle Gillien/ asiakkaan kanssa sähköpostitse/ puhelimitse. Noudettava tilaus tulee olla maksettuna (Verkkomaksu, PayPal tai Ennakkotilisiirtomaksuna) ennen tilauksen noutoa.

Lähetys-/ toimitusaika

Maksetut (Checkout, Paypal) tilaukset myyjä käsittelee/ lähettää normaalisti 24- tunnin sisällä tilauksesta. Asiakas saa tilauksen käsittelyn/ postituksen etenemisestä sähköposti- ilmoituksia. Toimitusaika on toimitustavasta riippuen 1-4 vuorokautta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tilisiirrolla (Checkout) maksetut tilaukset postitetaan 1-2 arkipäivän sisällä kun maksusuoritus näkyy yrityksen tilillä. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan tapahtumakalenterissa. Tilaustuotteille toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti, joka ilmoitetaan tilaustuotteen kohdesivuilla tai myyjä ilmoittaa sen erikseen asiakkaalle sähköpostitse/ soittamalla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Asiakkaalle palautusten teko on ilmaista alla olevien ehtojen mukaan. Ole aina ennen palautusta yhteydessä myyjään (Gillie) sähköpostitse, jolloin saat ohjeet palautuksesta/ palautuskaavakkeen sähköpostitse. Noudata aina yritykseltä saatuja ohjeita kuinka palautettava tuote tulee postittaa takaisin yritykselle. Mikäli asiakas palauttaa tuotteet vastoin yrityksen palautusohjeita, on hän velvollinen maksamaan palautuksesta aiheutuneet kustannukset täysimääräisesti. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Asiakas maksaa palautuksesta koituneet postituskustannukset lähetystilanteessa. Kun palautettava tuote/ tuotteet on saapunut yrityksen haltuun, palautamme postituskustannukset sekä palautetun tuotteen ostohinnan asiakkaan pankkitilille. Palautamme tuotteen sekä palautuksesta aiheutuneet postikustannukset kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa palautustuote on saapunut myyjälle takaisin.
Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta.
Palautusosoite: Gillie, Kullervonkuja 9 D18,02880 Veikkola.

Mikäli asiakas on tilannut tuotteen ennakkotilisiirtomaksulla ja haluaa perua tilauksen, tulee peruutusilmoitus tehdä aina ennen laskun eräpäivää (sähköpostitse/ puhelimitse). Mikäli peruutusilmoitusta ei tehdä ennen eräpäivää, lähettää myyjä huomautuslaskun (katso kohta maksuhuomautuskulut). Mikäli asiakas ei maksa edellä mainittua laskua eräpäivään mennessä tai ilmoita tilauksen perumisesta, perimme 5€ maksun viestintäkuluina (ulosottokelpoinen).

Tilaustuotteet

Verkkokaupassa myydään myös tilaustuotteita, jotka kauppias (Gillie) tilaa/ valmistaa kun asiakas on tehnyt tilauksen verkkokaupan kautta, sähköpostitse tai soittamalla. Mikäli asiakas tilaa tällaisen tilaustuotteen edellä mainituilla tavoilla, katsotaan asiakkaan hyväksyneen verkkokaupassa ilmoitettu tilaustuotteen arvioitu toimitusaika, vaikka se olisi normaalia varastossa olevien tuotteiden toimitusaikaa pidempi. Tilaustuotteen tilauksen voi peruuttaa, jos tilattua tavaraa ei ole vielä toimitettu. Peruminen on kuitenkin sopimusrikkomus, minkä vuoksi myyjällä (Gillie) on oikeus vahingonkorvaukseen. Mikäli asiakas peruu tilauksen ennen tilaustuotteen toimitusta, veloitetaan asiakkalta 50% tilaustuotteen hinnasta.

Ongelmatilanteet

Mikäli tilaus katoaa/ vioittuu postin kuljetuksen aikana, on asiakkaan tehtävä reklamaatio postiin. Mikäli tilaus ei mielestäsi vastaa tilaamiasi tuotteita tai sen sisältö on virheellinen, tulee asiakkaan ottaa yhteys myyjään viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen postitusilmoituksesta. Tämän ilmoituksen asiakas voi tehdä sähköpostitse (asiakaspalvelu@gillie.fi), kirjallisesti yrityksen postiosoitteeseen (Gillie, Kullervonkuja 9 D18, 02880 Veikkkola) tai soittamalla (0443290072).

Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste.
REKISTERINPITÄJÄ
Gillie (Toiminimi, Y-tunnus: 2309426-5)
Kullervonkuja 9 D18
02880 Veikkola
REKISTERIASIOITA HOITAVA HENKILÖ
Ari Tonteri (asiakaspalvelu@gillie.fi)
REKISTERIN NIMI
Gillie asiakasrekisteri
REKISTERIN PITÄMISEN PERUSTE
Henkilö on rekisteröitynyt Gillien sähköpostilistalle tai ostanut Gillie verkkokaupan kautta tuotteita.
REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS
Rekisterin käyttötarkoitus on Gillie asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi, käsittely ja seuranta. Tietoja voidaan käyttää Gillien toiminnan kehittämiseen ja tilastollisiin tarkoituksiin. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.
Rekisterin tietoja voidaan käyttää Gillien omissa rekistereissä mainonnan kohdistamiseen luovuttamatta henkilötietoja ulkopuolisille tahoille.
REKISTERIN SISÄLTÄMÄT TIEDOT
Henkilörekisteri sisältää seuraavat tiedot:
- Henkilön etu- ja sukunimi
- Postiosoite
- Sähköpostiosoite
- Puhelinnumero (mikäli asiakas sen ilmoittaa)
- Tilauksien tiedot
TIETOJEN LUOVUTUS
Rekisteritietoja ei luovuteta yrityksen (Gillie) ulkopuolelle. Rekisteröityneen henkilön tiedot hävitetään asiakkaan pyynnöstä.
REKISTERIN SUOJAUS
Rekisteriä ei luovuteta ulkopuolisille henkilöille/ yrityksille.