Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Käyttöehdot

1. Tilauksen sitovuus

Kaikki tilaukset ovat sitovia tilausvahvistuksen lähettämisen jälkeen. Tilausvahvistuksen Gillie lähettää sähköpostitse kuluttajalle.

Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus (tai osa tilauksesta) tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.

2. Hinnat

Voimassaoleva hinta on nähtävissä Gillie verkkokaupassa. Hinta ilmoitetaan euroissa (EUR).
Gillie verkkokauppa pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

Tilaukseen lisätään toimituskulut, jotka näkyvät kuluttajalle aina ennen tilauksen lopullista vahvistamista kassalla.
Verkkomaksussa, Tilisiirrossa tai PayPal maksussa toimitus-/ lähetyskulut on tällä hetkellä 1,60 euroa (maksukulut 0€ + toimituskulut 1,60€).
Mikäli asiakas noutaa tilaamansa tuotteet, on toimitus-/ lähetyskulut 0€.
Postiennakolla on toimituskulut 6,50 euroa (Maksukulut 4.90€ + Toimituskulut 1.60€).
Maksuhuomautuskulut 5,00 euroa (alv 0%).

3. Toimitus

Toimitusaika 1-4 arkipäivää.
Normaalisti tilaus toimitetaan postiin 24h kuluessa tilauksesta.

Verkkokaupassa on reaaliaikainen varastosado.
Tämän johdosta varastosta loppunutta tuotetta ei pysty lisäämään ostoskoriin.
Mikäli varastosaldo ei jostain syystä pidä paikkaansa ja asiakas pystyy tilaamaan tuotteen, tullaan asiakkaalle ilmoittaman siitä välittömästi. Tälöin sovitaan toimenpiteet asian korjaamiseksi.

Tuotteiden toimitus tapahtuu Suomen Postin välityksellä. Tuotteet toimitetaan kuluttajalle suoraan postilaatikkoon, mutta isommat paketit toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan mikäli ne eivät mahdu postiluukusta sisään.

4. Maksutavat

Katso Tilaus ja toimitusehdot missä on kerrottu eri maksutavoista.

5. Lunastamattomat postiennakkolähetytykset

Mikäli asiakas jättää tilaamansa postiennakkolähetyksen lunastamatta, on yrityksellä (Gillie) oikeus veloittaa lunastamattomista tilauksesta aiheutuneet kulut (15€).
Kuluttajansuojalaki 5. luku, 25 § & 28 §

6. Palautukset

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 päivän palautusoikeus. 14 päivän aika lasketaan tilauksen vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla ehjiä ja käyttämättömässä kunnossa (tämä ei päde mikäli lähetys on vaurioitunut Postin kuljetuksen aikana, katso kohta 7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset).

Asiakkaan tulee tehdä aina palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu(ät)gillie.fi ennen tuotteen palauttamista. Tämän jälkeen asiakas saa ohjeet tuotteen palauttamiseen ilman lisäkuluja. Palautetut tuotteet voidaan vaihtaa uusiin tuotteisiin tai niiden hinta hyvitetään asiakkaalle. Myyjällä on oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes hän on saanut tavaran takaisin.
Mikäli asiakas palauttaa tuoteen/tuotteet ilman palautusilmoitusta (14 päivän sisällä) joutuu asiakas itse maksamaan palautuskustannukset.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että postikuljetuksen yhteydessä tuotteet voivat vaurioitua. Jos tuote noudetaan postista, on hyvä jo sitä noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus sillä Posti on korvausvelvollinen kuljetuksen aikana tapahtuvista vaurioista. Lisätietoja Postin palvelunumerosta 0200-71000.

8. Reklamaatio

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta 14 päivän kuluessa Gillie:lle sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu(ät)gillie.fi .
Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta annettujen ohjeiden mukaisesti (kohta 6. Palautukset). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Kun Gillie on vastaanottanut palautetun tavaran, palautetaan jo mahdollisesti maksettu kauppahinta viipymättä asiakkaalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

Gillie ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Gillie:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Gillie:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

11. Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste.

REKISTERINPITÄJÄ
Gillie (Toiminimi, Y-tunnus: 2309426-5)
Kullervonkuja 9 D18
02880 Veikkola

REKISTERIASIOITA HOITAVA HENKILÖ
Ari Tonteri
S
ähköposti: asiakaspalvelu(ät)gillie.fi

REKISTERIN NIMI
Gillie asiakasrekisteri

REKISTERIN PITÄMISEN PERUSTE
Henkilö on rekisteröitynyt Gillien sähköpostilistalle tai ostanut Gillie verkkokaupan kautta tuotteita.

REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS
Rekisterin käyttötarkoitus on Gillie asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi, käsittely ja seuranta. Tietoja voidaan käyttää Gillien toiminnan kehittämiseen ja tilastollisiin tarkoituksiin. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.

Rekisterin tietoja voidaan käyttää Gillien omissa rekistereissä mainonnan kohdistamiseen luovuttamatta henkilötietoja ulkopuolisille tahoille.

REKISTERIN SISÄLTÄMÄT TIEDOT
Henkilörekisteri sisältää seuraavat tiedot:

- Henkilön etu- ja sukunimi
- Postiosoite
- Sähköpostiosoite
- Puhelinnumero
- Tilauksien tiedot

TIETOJEN LUOVUTUS
Tietoja ei luovuteta Gillien Tmi:n ulkopuolelle.
Rekisteröityneen henkilön tiedot hävitetään käyttäjän pyynnöstä.

REKISTERIN SUOJAUS
Rekisteriä ei luovuteta ulkopuolisille henkilöille/ yrityksille.
Rekisterin käyttöoikeus edellyttää Gillie verkkokaupan palvelimen käyttäjäoikeuksia. Tietojen käsittely tapahtuu salatun yhteyden kautta.